Saturday, April 23, 2011

mabuk cinta~~

yup.. aku mengaku yg skrung nie aku dah mabuk cinta.. aku pown x tau kenapa aku jadi cmnie.. maybe sbb aku dah terlalu sayang sgt kat die kowt.. nk kate dah lame x jumpe, baru je jumpe ari2.. huhuh.... 2la.. aku dah x tau aku nie sape.. mcm dah jadi x betul dah.. my heart always beats so fast n sometimes its hard 4 me to breath... sgt menyakitkn!!! 

aku tau, korg mesti x nk pown nk baca kisah aku nie... but inilah yg terpendam kat dlam hati aku... fyi, my final is next week.. but, aku cm dah x bley nk study je.. bile aku bukak je nota, kepala ingat kat die.. nk makan, kepala ingat kat die.. nk mandi, kepala ingat kat die.. almost ape yg aku lakukn, mesti ingat kat die.. tpi alhamdulillah, dalam solat aku masih lagi ingat Allah... aku tahu allah masih sayang kat aku.. sbb itulah die beri aku seorang insan yg sangat menyayangi dan menyintai aku.. 

boleh dikatakn juga aku nie dah giler kowt.. yes!! im a crazy person.. crazy about my bf!! klo bley nk sentiasa ada dalam dakapan die... *sungguh gedik kn!!* but, itulah yg aku nk skrung nie, tambahan pule aku tgh sgt stress dgn exam yg bakal tiba.. ye aku faham yg die agak sibuk lately.. tpi 2 la.. susah sbnarnye ada relationship ngan orang yg dah bekerja.. slalunye die smpai xde masa dgn diri die sendiri.. yg aku nie plak asyik nk dipeluk je... *plz la.. tpi aku bruntung sbb walaupun aku gedik tahap giler babi, but still die x menyampah dgn aku.. die tetap cakap yg die cintakan aku no matter what... *sgtla sweet* walaupn ayat die cume sepatah, but maksud die sgt mendalam... boleh pengsan on the spot tau!!

bf aku nie pelik orangnye..(jgn marah ye cyg~~) ntahla.. die nie aku x faham sgt.. die kerap buat perkara yg unexpected.. for example, aku ajak die makan kat kedai mamak tepi jalan sbb aku nie mane la ade duit sgt nk ajak makan kat fancy restaurant nie kn...*seb baik JPA sponsor.. huhu..* so, x kan la aku nk pakai giler gempak, siap nk dressing cm nk g tgok american music award 2... so i end up dgn pakaian yg nk g kedai mamak la... hahah.. *selekehlah jugak..* ok.. then die tanye lgi kat aku mase die drive "nk makan kat mane nie?" then aku ckap la mne2 kedai mamak tepi jalan.. die kate ok.. masalahnye, kete 2 heading towards KL.. aku tanye la die ada ke kedai mamak kat kl?? haha.. bodoh nye soklan.. hahah.. die kate "ikot je mne cyg nk bawak.." aku dah cuak dlm hati.. mane lah tau die nk wat dajal kat aku ke.. *fikiran sgt negatif.. huhu..*
guess what?? die bawak aku makan kat MARRIOT HOTEL!! wtf??!! aku ckap la aku nie dahla dgn pakaian yg selekeh.. die kate "ala x kisah la.. cyg love u just the way u are~~ *wah cm lagu bruno mars plak!! aku ape lagi, tersipu2 malu bile die ckap cm2.. hahah.. biarlah ape org nk cakap asalkn bf aku sayang aku!!

owh b4 aku lupe, mase aku nk masok kete die awal tdi, die bagi sejambak bunge kat aku!! i was like surprised, shock, terkedu, terkesima, terpegun, tergoda... hahah.. sgtla romantic!! so sweet... mase dlm kete 2 aku pegang je bunga yg die bagi.. huhuh.. *eleh.. sukalah 2..* hahah.. hati aku dah berbunga2 dah... tmbah lagi ngan bunga yg die bagi.. hohoho.. 

hurm korg mesti fikir yg negatif kn what we do after that dinner kat marriot hotel.. huhuh.. korg salah... mcm aku ckap b4, aku nie bukan nye nk sex!! i repeat not only about sex!! aku just nk spend time with him.. i want to shower him with all my love.. thats all.. so, after dinner, we just jalan2 kat kl, then die hntar aku balik... shitla kolej aku nie (kolej di u*m).. sbb ada curfew smpai kol 12.. huhu.. bengang aku!!! ok, xpela.. at least aku dah dpt luangkan masa ngan my cyg..  

then aku cakap kat die berapa bruntungnye aku dpt kekasih cm die... aku ckap aku nk sehidup semati dgn die... no matter what.. so, aku rasa aku dah mabuk cinta la nie... hahhaha... plus, ada satu lagu yg mmg sesuai ngan diri aku skrung... tilu-ku bukan aku~~

ku cuba,
setabah hati melupakan, 
dirimu dari ingatan,
tapi semakin di cuba semakin rindu~~




No comments:

Post a Comment