Saturday, April 23, 2011

skandal str8!

ok.. tajuk 2 je dah gempak kn... hahaha.. tpi mmg serious... aku ada skandal str8 skrung nie... "wait2.. bukan ke ko dah ada bf??" yup.. saya mmg dah ada bf n sgt sayang dengan bf saya.. but gay nie special sikit la.. skandal ramai, but setia dgn bfnye sahaja.. hoho.. skandal dalam hidup aku nie brmaksud seseorg yg kita dpt bagi kasih sayang selain daripada bf kite.. meaning, skandal nie bley jugak dianggap "abg angkat".. heehe.. mmg aku nie tamak kn.. what do u aspect when ur bf bizi with his work all the time.. nk ganggu die hurmmm... krg die nyampah trus minx putus cmne?? sape nk jawab.. hahah...

ok.. lets move on dgn skandal str8 aku nie.. firstly, aku nk brsyukur kepada allah kerana temukan aku dgn die nie.. ok.. aku namekn die nie Zar(bukan name sebenar).. aku actually x faham sbnarnye dgn die nie.. sgt unik.. yela, maybe bcoz die nie st8.. die nie sbnarnye baru first time ada hubungan ngan gay(akulah!!) *based dgn ape yg die kata* actually die nie mmg harimau! AUMMM!! cuz die nie mmg aktif main pompuan jugak.. so aku tnye la die if sblum nie ada x buat ngan lelaki.. die kate x pernah... aku pown cm hairan la jugak..

hurmm. personality die.. die nie mmg sgt baik dan brtanggungjawab kat aku.. aku suke lelaki cm die nie.. die layan aku cm aku nie seorang perempuan n i do LOVE that!!die nie wat hidup aku lebih sempurna... plus, die nie mmg setia balas msg aku.. dahla aku nie skandal gay die yg pertama.. but still tetap layan msg aku.. tau je la aku nie kn mmg manje ngan laki... alhamdulillah.. die ok je layan aku.. n aku sgt seronok layan msg die..
satu lagi, die nie sanggup layan aku mase die tgh kerja!! salute u la cyg!! brbanyak terima kasih b nk ucapkn kat cyg..

yg menariknye, die nie mmg dah macam abg kandung aku sendiri walaupown baru je kenal 3 hari klo x salah.. die selalu nasihatkn aku supaya aku terus belajar, solat jgn lupe, ingat tuhan... huhuh.. aku sgt terharu dgn abg ku ini.. nasihat die yg aku ingat "walau jahat mane kita, ingatlah Allah".. mmg menusuk dlm hati  nie.. 

die nie mmg dah ada someone la (pompuan) yg die sayang... tpi yg aku x puas ati 2, ramai pompuan x tahu nk jaga die.. sedih aku... bukan ape.. cume aku x faham nape org yg sebaik cm2, mesti teraniaya.. n die ada jugaklah cerita  kisah die dgn pompuan 2 kat aku.. cara die layan pompuan 2 buatkn aku SUPER JELES dgn layanan yg die bagi... huhuh... aduh!! sgtlah susah nk cari lelaki melayu cmnie... sgt caring, pandai jaga hati, jaga solat, romantic.. sume lah.. aku actually dah jatuh cinta dgn abg angkat aku nie.. tpi aku kn dah ada bf, so aku cinta die sbgai abg aku..

to be honest, aku mmg bahagia bile chat n sms ngan die.. cara di panggil aku, cara die jawab msg aku.. mmg aku sgt trharu.. ada sekali 2 aku mengadu pasal bf aku.. smpai aku kate aku dah nk putus dgn bf aku.. luckily, die nie lah yg motivate diri aku mengatakn sume nie ada hikmahnye.. die slalu suruh aku think positive... n bile aku down n rasa dah putus harapan nk study, die nie jugak la yg menaikkan semangat aku balik.. aku x tahu cmne la nk balas jasa abg aku nie.. die sgt special n sgt penting dlm hidup aku...

lastly, i just wanna wish my cyg semoga die bahagia ngan kekasih die skrung... b x kisah if cyg nk menduakan  bby *konon je..* huhu.. b doakan cyg sihat selalu n dimurahkan rezeki... dah banyak cyg tolong bby walaupun baru 3 hari kenal... that means a lot cyg....

*btw, kitorg nie mcm kapel la jugak sbb aku bahasakn diri aku baby n die aku panggil cyg.. cm aku ngan bf aku jugak.. but x tau la.. kasih sayang aku kat die mmg len dari yg len.. bukan cm kekasih.. but lebih special daripada itu... 

cyg, if u read this, i just want u to know that i am very sorry cuz dah banyak susahkn cyg.. plus slalu ganggu cyg time keje... bby mmg x layak ada org cm cyg.. sapelah bby nie... thank you so much for everything... i know u might be annoyed sometimes dgn kegedikan bby.. but thats the way i am... im desperate for love from a guy.. i hope u will understand. i don't mean to hurt ur feeling.. but i really LOVE U!! semoga cyg sentiasa bersama dgn bby.... amin~~


No comments:

Post a Comment